Hi guys..

Feel free to leave your comments..

Monday, November 22, 2010

Abah..


semalam, aku kat KT, jadi urus setia penyediaan akta geospatial. 2 3 hari aku hepi je kat sana. gelak2 dgn zu & nisha. tiba2, dpt sms drpd mak aku, abah kena paru2 berair & hati bengkak. aku call mak. mak kata 2 3 hari abah mengadu mcm nak lelah.. pastu pagi semalam pegi check kat SALAM, tu yg doktor kata abah ada paru2 berair n hati bengkak. abah kena masuk hospital tapi abah tangguhkan dulu. dia mintak doktor refer ke SJMC, panel hospital opis dia.

pagi ni, abah pegi keje macam biasa. by tghari baru dia pegi SJMC utk kasi surat drpd SALAM. pastu mak call ckp abah kena masuk CCU untuk dipantau. abah kena paru2 berair, jantung, kencing manis & hati dia bengkak. paru2 berair tu secondary infection sbb hati bengkak. abah kena rest byk & tak boleh byk cakap. doktor dah kasi ubat utk buang air kat paru2 & suntik insulin. mak kata byk wayar kat badan abah.. aku sedih sgt.. teramat sgt. agaknya itu sebab aku hepi je 2 3 hari ni.. rupa2nya nak dpt berita sedih. selama ni abah sihat je. tiba2 dpt tau sakit mcm ni.. Ya Allah.. tabahkan hatiku & kuatkan semangat aku utk hadapi semua dugaan ini..

by SUDIPCOMEL

4 comments: