Hi guys..

Feel free to leave your comments..

Monday, November 29, 2010

Sedarlah..

Alhamdulillah.. itu je yg aku mampu ungkapkan lepas abah selesai jalani engiogram test. doktor kata jantung abah ok, ada la sempit sikit saluran tapi boleh treat dgn medicine. so, skang ni doktor nak treat nadi abah lak. tapi still xleh buat sbb jantung abah masih bengkak. kena tunggu surut dulu.

sebenarnya, kes abah ni jarang berlaku. abah ni kira kes kedua kat SDMC (formerly known as SJMC). nadi abah bergerak terlalu laju, macam kita berlari. tapi jantung abah slow. so, agak bahaya sbb bila2 masa blh collapse doktor kata. doktor kata macam short circuit.. ntah aku pun x faham sgt term penyakit ni. sbb tu abah kena duk kat CCU (coronary care unit). sabtu ari tu abah dah boleh balik rumah. nadi abah dah turun. tapi abah kena rest yg cukup utk sebulan setengah. pastu abah kena gi follow up utk treat nadi pulak.

walau apapun, aku bersyukur ke hadrat Ilahi kerana abah selamat. aku betul2 insaf dan sedar bahawa aku tak mampu kehilangan abah. mak aku ckp, "Allah nak uji kita. Dia baru kasi kita warning je." Alhamdulillah.. semoga aku dapat membalas budi abah yg dah byk berkorban utk kami sekeluarga.

nani sayang abah..

by SUDIPCOMEL

1 comment:

  1. Semoga abah kembali sihat seperti sediakala....
    aduh lembab jantungku bila baca tang bawah2 tu...

    ReplyDelete